On-line: гостей 0. Всего: 0 [подробнее..]
В связи с полной деградацией посетителей Свинарник закрывается... Увы...

АвторСообщение
MG
Полный дебил вертухай Зингер




Сообщение: 7365
Зарегистрирован: 11.04.10
Репутация: 9
ссылка на сообщение  Отправлено: 01.12.11 21:43. Заголовок: Новости из мира религии


Начнем однако восстанавливать религиозный раздел, после предательского удара в спину, совершенного одним из поповичей. Первая новость из Питера.
http://lenta.ru/news/2011/12/01/isaakievskij/
Директор Исаакиевского раскритиковал предложение передать собор РПЦ

Господи, как вы мне надоели!... откуда же вас столько дураков. Спасибо: 0 
Профиль
Ответов - 301 , стр: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 All [только новые]


Романо Бессараб



Сообщение: 3645
Настроение: Слишком рано зарыл я топор войны!
Зарегистрирован: 09.06.09
Репутация: 5
ссылка на сообщение  Отправлено: 10.03.12 11:18. Заголовок: Андрей Рожков пишет:..


Андрей Рожков пишет:

 цитата:
дома всё должно быть убрано и вычистено.



Тогда уж "убрато и вычистено"

"Педофила из ЮАР, ограбившего барановичский банк, проверят на вменяемость " (С) Спасибо: 0 
Профиль
Андрей Рожков



Сообщение: 9834
Настроение: в ожидании продолжения Каунти
Зарегистрирован: 16.11.08
Откуда: ВКЛ/ВЫКЛ, Жлондон
Репутация: 9
ссылка на сообщение  Отправлено: 10.03.12 15:08. Заголовок: Айцец Георгій Пятроў..


Айцец Георгій Пятроўскі - адзіны святар на Случчыне, які прапаведуе на беларускай мове. У стогадовай царкве святога Сімяона Стоўпніка ў вёсцы Барок, дзе ён служыць, на нядзельную службу збіраецца трое прыхаджан.

Мы сустрэліся з айцом Георгіем у яго дома на Масленічным тыдні па-паганску, а па праваслаўнаму - у Сырную седміцу.

«Вы думалі, напэўна, што вас блінамі сустрэнуць, - пасмяяўся святар. - Але мы іх ужо натапталіся».

Бацюшка прапанаваў называць яго так, як прыхаджане, — свяшчэннікам, і мы пачалі размову.

— Айцец Георгій, вы нетыповы свяшчэннік — карыстаецеся інтэрнэтам, каментуеце артыкулы на сайце мясцовай газеты, зарэгістраваны ў Фэйсбуку...

— Вы адсталі ад жыцця. (Усміхаецца). Не ведаеце, якую лінію праводзіць патрыярх Кірыл. Ён настойліва раіць усім прадстаўнікам духавенства карыстацца Інтэрнэтам.

На пачатку года у нас было паседжанне духавенства ў Мінскай епархіі. І на гэтым сходзе Мітрапаліт Філарэт сказаў, што ў кожным благачыніі павінен быць царкоўны сайт.

- Але летась ў Расіі аднаго святога айца пакаралі за актыўнасць у сацыяльных сетках…

- Так. Але час ідзе наперад. Вы ж сядзіцё ў інтэрнэце. І моладзь там сядзіць. Разумееце? У Свяшчэнным Пісанні дакладна напісана: «Ідзіце і навучыце!». Галоўная місія свяшчэнніка – пропаведзь. І пагэтаму зараз царква падштурхоўвае свяшчэннікаў, каб яны ішлі, асвойвалі інтэрнэт-прастору, прапаведавалі там. Інтэрнэт - гэта рыдлёвачка — звычайная прылада працы. Мы бяром там патрэбную інфармацыю, зносімся з людзьмі. Трэба карыстацца інтэрнэтам на карысць Бога, на карысць выратавання.

Каментую я выключна артыкулы на сайце мясцовай газеты. Я свяшчэннік вясковы, правінцыяльны, забіты, і пагэтаму як я палезу на тыя сайты, дзе пішуць багасловы, прафесара, акадэмікі, дацэнты? Нашто мне паказацца прафанам і неадукаваным чалавекам? Проста трэба ведаць сваё места.

А Фэйсбук для мяне — падмурак для стварэння ўласнага сайту, магчымасць кантактаваць з маладымі людзьмі.

Мне балюча, што моладзь наша жыве, як палявыя кветкі. Не магу сказаць, што ва ўсёй краіне, але там, дзе я жыву, адсутнічае духоўнае выхаванне. Калі Гасподзь ствараў чалавека, Ён заклаў у яго духоўныя законы, якія працуюць па-за сумленнем чалавека. І менавіта сумленне - адзін з гэтых духоўных законаў. Яго немагчыма забіць у чалавеку. Яно ўсё роўна будзе праяўляцца. Напрыклад, людзі ведаюць, што ёсць запаведзь «не красці». А яны як кажуць? «У людзей нельга красці, а ў калгасе ці на прадпрыемстве можна». Людзі ведаюць, што ёсць запаведзь, якая забараняе працаваць у нядзелю. Яны адчуваюць, што парушаюць яе, але апраўдваюць сябе: «Рабіць не грэх».

Многія з людзей разважаюць так: «Як плоцяць, так і раблю». Сумленне падказвае чалавеку, што ён робіць дрэнна, але ён хоча апраўдацца.

Другім духоўным законам з’яўляецца любоў, якая закладзена Богам. Трэці — імкненне да дасканаласці, да Бога.

І калі б мы гэтыя духоўныя законы ў дзяцей выхоўвалі, распрацоўвалі, веру загартоўвалі. Духоўны закон — гэта і вера таксама. На зямлі не знойдзеш чалавека, які ні ў што не верыць. Ён можа верыць у камунізм, у квітнеючую Беларусь. Як бачыце, закон духоўны ёсць. Наша задача — яго разбудзіць.

Страшэнная рэч тое, што у сем’ях духоўнае выхаванне адсутнічае. Многа ёсць у свеце таталітарных сектаў. І тыя, хто заваблівае туды маладых, з’яўляюцца высокакласнымі псіхолагамі. Яны ведаюць, як апрацаваць моладзь. А калі б мы ў школе з маленства закладвалі веру ў Бога, выхоўвалі духоўна дзяцей, у іх бы быў падмурак, яны б на гэта не купляліся, не ішлі.

— Айцец Георгій, а можа, справа ў тым, што зараз такі час, што бацькі мала аддаюць увагі дзецям, бо вымушаны шмат працаваць, каб забяспечыць годнае жыццё?

— Не. Зараз назіраецца страшэнная пасіўнасць бацькоў у адносінах да выхавання сваіх дзяцей. Бацькі спіхнулі сваіх дзяцей на дзіцячыя сады і школы. Яны глядзяць тэлевізар, сыходзяць у камп’ютар, гарэлку п’юць, абы чым займаюцца, але толькі не глядзяць і не выхоўваюць дзяцей.

Вось старшыня Мінаблвыканкама Барыс Батура сказаў, што у хуткім часе будуць падпісаны пагадненні паміж раёнамі і благачыніямі. Але яшчэ раней існавалі пагадненні паміж Беларускай праваслаўнай царквой і Міністэрствам адукацыі. Толькі гэтыя пагадненні не працуюць! Для таго, каб яны працавалі, трэба, каб настаўнікі былі зацікаўленыя ў правядзенні мерапрыемстваў, а з другога боку, ад царквы патрэбны людзі, якія маглі б дзецям расказваць даступна і цікава. У нашым раёне усё глуха. Раней я пісаў, хадзіў, а потым перастаў. Таму што некалькі дырэктараў школ сказалі мне: «Нам даведзена вам не перашкаджаць, але і не дапамагаць».

— Вы маеце на ўвазе ініцыятыву праводзіць у школах факультатыў «Асновы праваслаўнай культуры»?

— Не толькі. У пагадненні канкрэтна напісана, што можна нават утвараць праваслаўныя класы, праводзіць гутаркі на розныя тэмы, запрашаць свяшчэннікаў у школы. Для гэтага патрэбна пісьмовая згода бацькоў ці апекуноў.

Ні ў адзін гістарычны перыяд праваслаўная царква ў нашай краіне не мела такой свабоды як зараз. Мы можам плённа працаваць на гэтай ніве, але няма зацікаўленых людзей. Аднойчы мяне чыноўнік ад адукацыі спытаў, што вы можаце канкрэтнае прапанаваць. У мяне была прапанова арганізаваць у адной школе праваслаўны клас. Была зацікаўленая настаўніца, і бацькі былі не супраць. Але дырэктар школы і завуч не захацелі.

— Айцец Георгій, чалавечая прырода такая, што людзі ідуць у царкву, калі ім блага, калі нешта здараецца.

— Гэта ў большасці так.

— Калі пачаўся эканамічны крызіс, людзі лепей жыць не сталі, асабліва на вёсцы. Ці прывяло іх гэта ў царкву, калі казаць пра ваш прыход? Ці адчуваеце вы, што людзі пацягнуліся ў царкву?

— Не, не адчуваю. Духоўная пустата — страшэнная рэч… Як свяшчэннік я павінен людзей навучыць, падштурхнуць, прапаведаваць. А што людзям сказаць, каб яны адкрылі Бога і пайшлі ў царкву, я не ведаю… Крызіс не прывёў людзей у царкву. Для таго, каб адказаць на гэтае пытанне, трэба каб людзі самі ў сябе спыталіся: «Чаму мы ідзем у царкву, калі нам цяжка?».

Каб зразумець тое, што адбываецца ў свеце, трэба спазнаць сябе. Чаму я не іду у царкву? Я магу і ў вас запытаць. Скажыце, калі ласка, Таццяна, калі вы апошні раз спавядаліся?

— О, пра гэта не пытайцеся! Гэта было вельмі даўно.

— Вот, таму вы можаце зразумець, чаму людзі не ідуць у царкву. Увогуле мы не ведаем, што значыць верыць у Бога. Калі да нас прыязджаюць хрысціцца, я праводжу бяседу з хроснымі бацькамі. Пытаюся: «Скажыце, калі ласка, вы верыце ў Бога?».

— Так.

— Растлумачце мне, што значыць верыць у Бога.

Яны стаяць моўчкі. Некаторыя кажуць, што іх вера ўнутры. Іншыя, што гэта значыць хадзіць у царкву, у Бога прасіць, каб Ён дапамагаў.

Потым я пытаюся: «Ці ёсць у вас знаёмыя, якія не вераць у Бога?».

— Так, зразумела, ёсць.

— А чым ваша жыццё адрозніваецца ад жыцця тых, хто не верыць?

Яны нічога не могуць адказаць. Атрымліваецца, жыццё веруючага чалавека не адрозніваецца ад жыцця няверуючага. Што ж гэта за вера?

— Можа, таму ў нас і існуюць так званыя праваслаўныя атэісты?

— Праваслаўныя атэісты існуюць. Калі людзі ходзяць у царкву выключна яблыкі асвяціць ці соль — гэта называецца абрадавер’е.

Мы павінны дакладна ведаць, што значыць верыць у Бога. Ісус Хрыстос падказвае: «Хто верыць у Мяне — той любіць Мяне, а хто любіць Мяне — той выконвае мае запаведзі. Значыць, верыць ў Бога – гэта старацца жыць так, як жыў Хрыстос. Верыць у Бога — стыль жыцця. Гэта праяўляецца ва ўсім. Паводле апытання, якое праводзілася нядаўна сярод беларусаў, 65 працэнтаў называюць сябе верючымі. Цікава. Сям’я развальваецца, духоўнасць падае, агрэсія дзіцячая і колькасць злачынстваў расце. І людзі вераць у Бога. Дык якая ж гэта вера? Як адзін дырэктар кажа: «Я у душы веру ў Бога, але на працы я начальнік».

Я заўсёды шукаў справядлівасці. І зараз я шчаслівы тым, што я і на працы і дома той самы. Мне не трэба крывіць душой.
На маю думку, беларусаў трэба вучыць, як жыць па-хрысціянскі. Напрыклад, навучыць дзетак пасціцца.

Пост мае вялікае выхаваўчае значэнне. Ён уносіць у жыццё разнастайнасць. У першую седміцу паста мая сям’я не ходзіць у крамы. Вы можаце задаць сустрэчнае пытанне: «А што есці?». Вы можаце есці печаную бульбу з цыбуляй. Капусту квашаную.

Пачатак паста абавязкова трэба адзначыць. Дачушцы, сыну сказаць, што Ісус Хрыстос пасціўся, і ўсе праваслаўныя хрысціяне гэта рабілі, прапанаваць: давай і мы з табой будзем пасціцца. Але перад тым, як нешта забараніць, трэба правесці велізарную работу з дзецьмі. Каб яны разумелі, што ў гэтай забароне закладзена любоў. Не глядзець той самы тэлевізар у час паста і дзяцей да гэтага прывучаць. Калі адмяніць мульцікі, трэба дзецям знайсці вартую замену. Напрыклад, кнігі чытаць ці ў гульню з імі пагуляць.

— Вы пра пост, кажаце, бацюшка, але я сустракалася з людзьмі, якія вымушаныя пасціцца штодня і мяса не толькі ў пост не ядзяць.

— Я б не сказаў, што нашыя людзі так бедна жывуць. Каб такая нікчэмнасць, бедната была… Можа, вы абагульняеце? Мне прыхаджане не скардзяцца на цяжкае жыццё. У горадзе цяжэй. Трэба за кватэру заплаціць, а на вёсцы дровамі запасціся на зіму. Калі ёсць у сям’і бабуля-дзядуля — вяскоўцы жывуць на «пяцерачку». Канечне, калі дзеці п’яныя не забіраюць пенсію, не б’юць іх. Калі чалавек адзін жыве — там трошкі горш. Галечы я не бачыў.

Да, зараз цяжкавата, такая дарагавізна. Усе мы адчуваем. Але я думаю, што гэта не апошняя дарагавізна, і не сама горш мы будзем жыць.

— Быў час, калі людзі аддавалі царкве дзесяціну…

— Не ведаю. Не было такога часу.

Разумееце, мне пашанцавала ў тым плане, што я ніколі не быў багатым, што ў нас прыход царкоўны, можна сказаць, нулявы.

— Гэта як?

— Ну, які можа быць прыход, калі ў нядзелю ў царкву прыходзіць тры-чатыры чалавекі. Я не сказаў бы, што я жыву за кошт той службы, якая адбываецца ў царкве. Людзі прыносяць на храм, але не дзесяціну, а хто сколькі хоча.

Я за сваю службу стаў прафесіянальным папрашайкай… Прапаную вяскоўцам: «Хто хоча паўдзельнічаць у справе – зараз мы ставім дзверы – калі ласка, можаце даць». І называю канкрэтную суму. Калі я скажу, хто колькі можа, я буду сабіраць на званы ці дзверы да другога прышэсця Ісуса Хрыста. Людзі адгукнуліся. Прыносілі і па 50 і па 100 тысяч.

…Хто не быў у скуры свяшчэнніка, той не зразумее. Ты ідзеш у кабінет да начальніка. Цябе там аблаюць. Ты выходзіш і не ведаеш, дзе дзецца.

— Скажыце, ці мае права царква ўсталёўваць стаўкі за адпяванне ці на хрышчэнне?

— У мяне наконт гэтага сумленне чыстае. Мае папярэднікі не ўсталёўвалі таксу. Пагэтаму доўгі час па традыцыі ў царкве не было ставак. А потым у нашым храме стала многа хрышчэнняў. І калі даходзіла справа да ахвяраванняў, сталі даваць па 5 тысяч рублёў. Было гэта два гады назад. А хрысцілі маладыя людзі, якія ведаюць кошт грошай. Так і прыйшлося нам увесці таксу. Тое ж будзе і з пахаваннем. З аднаго боку, 50 тысяч для нас гэта многа, а з другога – гэта нішто. У царкве ёсць паравое ацяпленне, тры печкі, якія трэба тапіць. У мяне сям’я. Дзеці вучацца. Машыну трэба заправіць, каб дваццаць кіламетраў даехаць да Барка. Людзі думаюць, што нехта свяшчэнніку плаціць нейкую зарплату. Не, я жыву з трэб — з тых грошай, якія людзі прыносяць на царкву. Ёсць цэрквы розныя, некаторыя настаяцелі ўмеюць дастаць грошы. Але я бесталковы, грошы мяне баяцца. (Усміхаецца). Таму даводзіцца жыць проста і ездзіць на машыне, якой 23 годзікі.

— Калі ўжо пайшла такая гаворка, ці не раскрыеце таямніцу свайго заробка?

— Матушка, колькі я табе ў мінулым месяцы даў грошай?

— Два мільёны, — чуецца голас з кухні.

Пакуль матушка Тамара гатуе нам гарбату, мы працягваем размову.

— Айцец Георгій, перад Раством маці і жонкі палітзняволеных звярталіся да кіраўнікоў розных канфесій з просьбай заступіцца за іх родных. Скажыце, а вы моліцеся за палітзняволеных?

— У нас ёсць малітва за зняволеных. Як свяшчэннік я малюся за іх і спачуваю ім. Хай Гасподзь дасць ім сілы, уразумляе іх, накіроўвае.

Як чалавек, які мае свой пункт гледжання, лічу, што палітзняволеныя, як і дзекабрысты ў свой час,ведалі, на што ідуць .

Вось вам прыклад. Калі прыйшоў Гітлер, сталі адкрываць цэрквы. А народ у царкве маліўся за перамогу над фашызмам.

За гарбатай да нас далучылася жонка айца Георгія Тамара. Матушка працуе настаўніцай у школе. Будучага мужа сустрэла ў студэнцкія гады. Разам ездзілі на рэстаўрацыю з будатрадам, разам чыталі у адчыненых спецхранах забароненую за савецкім часам літаратуру. Талака, мітынгі, Задзіночанне беларускіх студэнтаў. На успамін аб маладосці засталіся здымкі. З аднаго з іх на мяне глядзіць Сокалаў-Воюш...

— Свята-Сімяонаўскай царкве, дзе я нясу паслушанне настаяцелем, у гэтым годзе споўніцца сто гадоў. Хацелася б, каб гэты храм не стаў звычайным прыпісным, у які свяшчэннік прыязджае толькі па вялікіх святах, — кажа на адвітанне бацюшка. — Вось я памру і спытаецца Бог: «Ну, скажы Георгій, дзе твая паства?». А што я скажу? «Божанька, я цэркву зрабіў». А каму яна нада, твая царква, калі няма людзей…

Царква ў вёсцы Барок на Случчыне была пабудавана на народныя грошы ў 1912 годзе.


Мой отец - Рожков Игорь Андреевич, а не Муамар Каддафи! Спасибо: 0 
Профиль
Андрей Рожков



Сообщение: 9898
Настроение: в ожидании продолжения Каунти
Зарегистрирован: 16.11.08
Откуда: ВКЛ/ВЫКЛ, Жлондон
Репутация: 9
ссылка на сообщение  Отправлено: 17.03.12 18:41. Заголовок: Посмотрел график раб..


Посмотрел график работы ближайшей церкви. Выходной - понедельник, как на базаре и в ресторанах.

Мой отец - Рожков Игорь Андреевич, а не Муамар Каддафи! Спасибо: 0 
Профиль
Лишенец



Сообщение: 3433
Зарегистрирован: 14.05.10
Репутация: 2
ссылка на сообщение  Отправлено: 18.03.12 13:26. Заголовок: Андрей Рожков пишет:..


Андрей Рожков пишет:

 цитата:
график работы


расписание богослужений, придурок...

Флот - это структура и люди в этой структуре. А об этом мы до сих пор ничего не знаем. (c) Cyr Спасибо: 0 
Профиль
Афросемит



Сообщение: 225
Настроение: Я чист как агнец в своей наивности, доверчивости, доброте и скромности. Это вы тут все исчадия зла.
Зарегистрирован: 01.03.12
Репутация: 5
ссылка на сообщение  Отправлено: 18.03.12 14:25. Заголовок: http://www.echo.msk...

Лучше быть последним в Свинарнике, чем первым на Цусиме! Спасибо: 0 
Профиль
Насыр в Лукум



Не зарегистрирован
Зарегистрирован: 01.01.70
ссылка на сообщение  Отправлено: 18.03.12 15:42. Заголовок: Андрей Рожков Посмот..


Андрей Рожков

 цитата:
Посмотрел график работы ближайшей церкви


Лишенец пишет:

 цитата:
расписание богослужений, придурок...


Вот, полюбуйтесь. Человек печется о своем духовном здоровье, интересуется церковной жизнью, слово не так сказал - а ему вместо чтобы "брат мой во Христе, ты неверно выразился, правильно такто" сразу "придурок" . Даже в таком малом попы ревностно охраняют свою территорию и в этом и состоит суть всех их "таинств"

Спасибо: 0 
Андрей Рожков



Сообщение: 9923
Настроение: в ожидании продолжения Каунти
Зарегистрирован: 16.11.08
Откуда: ВКЛ/ВЫКЛ, Жлондон
Репутация: 9
ссылка на сообщение  Отправлено: 18.03.12 16:30. Заголовок: Насыр в Лукум пишет:..


Насыр в Лукум пишет:

 цитата:
Человек печется о своем духовном здоровье, интересуется церковной жизнью, слово не так сказал - а ему вместо чтобы "брат мой во Христе, ты неверно выразился, правильно такто" сразу "придурок" . Даже в таком малом попы ревностно охраняют свою территорию и в этом и состоит суть всех их "таинств"



Полностью с Вами согласен.

Мой отец - Рожков Игорь Андреевич, а не Муамар Каддафи! Спасибо: 0 
Профиль
Романо Бессараб



Сообщение: 3836
Настроение: Слишком рано зарыл я топор войны!
Зарегистрирован: 09.06.09
Репутация: 6
ссылка на сообщение  Отправлено: 18.03.12 18:17. Заголовок: Не, ну если Батюшка ..


Не, ну если Батюшка до этого не единожды сталкивался с придурью Рожкова, то в чем проблема в его классификации?

"Педофила из ЮАР, ограбившего барановичский банк, проверят на вменяемость " (С) Спасибо: 0 
Профиль
СВИН



Не зарегистрирован
Зарегистрирован: 01.01.70
ссылка на сообщение  Отправлено: 18.03.12 18:37. Заголовок: Романо Бессараб пише..


Романо Бессараб пишет:

 цитата:
Не, ну если Батюшка до этого не единожды сталкивался с придурью

Сдается мне, что Лишенец не любит пролетариат то есть ближнего своего. Андрей не пролетарий но брат его в корабликах.

Спасибо: 0 
Романо Бессараб



Сообщение: 3837
Настроение: Слишком рано зарыл я топор войны!
Зарегистрирован: 09.06.09
Репутация: 6
ссылка на сообщение  Отправлено: 18.03.12 19:24. Заголовок: СВИН пишет: Сдается..


СВИН пишет:

 цитата:
Сдается мне, что Лишенец не любит пролетариат то есть ближнего своего.



Отвратный характер Лишенца не позволяет ему искренне любить ближнего. Вот Бравый - его антипод. Залюбит мозг, душу и тело ближнего своего, только держись

"Педофила из ЮАР, ограбившего барановичский банк, проверят на вменяемость " (С) Спасибо: 0 
Профиль
Насыр в Лукум



Не зарегистрирован
Зарегистрирован: 01.01.70
ссылка на сообщение  Отправлено: 18.03.12 19:33. Заголовок: Романо Бессараб пише..


Романо Бессараб пишет:

 цитата:
Отвратный характер Лишенца не позволяет ему искренне любить ближнего


Значит не попасть ему в райские кущи, не исполняя наиглавнейшую Христову заповедь Это его персональный крест свыше - победить свой характер ради братской любви в том числе к Рожкау - не получится, значит "играл но не угадал ни одной буквы"

У Бравого судя по форуму другой крест - слишком бравый

Спасибо: 0 
СВИН



Не зарегистрирован
Зарегистрирован: 01.01.70
ссылка на сообщение  Отправлено: 18.03.12 19:41. Заголовок: Романо Бессараб пише..


Романо Бессараб пишет:

 цитата:
Отвратный характер Лишенца

Какой то сегодня классификационный день. И Пофа вроде нету. Бравый -искренний религиозный мозго..б, Лишенец -фарисействующий лицемер-мизантроп, я-шматок пробуждающейся протоплазмы с налетом шизофрении. Кто следующий Свинари?

Спасибо: 0 
Романо Бессараб



Сообщение: 3838
Настроение: Слишком рано зарыл я топор войны!
Зарегистрирован: 09.06.09
Репутация: 6
ссылка на сообщение  Отправлено: 18.03.12 21:03. Заголовок: СВИН пишет: Кто сле..


СВИН пишет:

 цитата:
Кто следующий Свинари?



Рожков. Однозначно, Андруха. После саги о дачно-бытовом вуайеризме общественность потрясена и восхищена. Этот уровень! Вызвывший бы слезы зависти - при условия их дожития - Ницше, Рабле, Тургенева... Да что там эти бесплотные тени одряхлевшей традиционной литературы. Сорокин, Донцова и прочие акунины не написали бы лучше, даже используя тяжелый труд испанских прачек литературных рабов.

"Педофила из ЮАР, ограбившего барановичский банк, проверят на вменяемость " (С) Спасибо: 0 
Профиль
Лишенец



Сообщение: 3435
Зарегистрирован: 14.05.10
Репутация: 2
ссылка на сообщение  Отправлено: 19.03.12 15:52. Заголовок: СВИН пишет: Лишенец..


СВИН пишет:

 цитата:
Лишенец не любит пролетариат


Да, я не люблю пролетариат! (с)
И в пользу детей Германии полтинника не дам.

Флот - это структура и люди в этой структуре. А об этом мы до сих пор ничего не знаем. (c) Cyr Спасибо: 0 
Профиль
islander



Сообщение: 3874
Зарегистрирован: 09.09.09
Откуда: Город контрастов
Репутация: 5
ссылка на сообщение  Отправлено: 21.03.12 10:38. Заголовок: Со следующего учебно..


Со следующего учебного года курс «Основы религиозных культур и светской этики» станет обязательным для четвероклассников всех российских школ. Пока это 34 часа занятий, то есть один урок в неделю, но потом, возможно, под этот предмет выделят побольше времени.
Среди десяти тысяч российских школ, где проходила апробация нововведения, была и 21 петербургская. Благодаря им мы знаем, что курс состоит из шести модулей. Детям будут объяснять основы православной, исламской, буддийской, иудейской культур - каждую по отдельности или все вместе. А также - основы светской этики. Родители сами выберут, какой из модулей будет изучать их ребенок.
Когда в Петербурге испытывали новый курс, среди родителей проводили анкетирование. Выяснилось, что большинство выбрало для своих детей более-менее нейтральные модули: 61,2 процента предпочли «Основы мировых религиозных культур» и 25,7 процента «Основы светской этики». На уроки православия отправили своих отпрысков только 13,1 процента взрослых.

http://www.kp.ru/daily/25854/2822710/



При царе жили хорошо, но был гнёт! Спасибо: 0 
Профиль
Лишенец



Сообщение: 3442
Зарегистрирован: 14.05.10
Репутация: 1
ссылка на сообщение  Отправлено: 21.03.12 19:37. Заголовок: islander пишет: На ..


islander пишет:

 цитата:
На уроки православия отправили своих отпрысков только 13,1 процента взрослых.


ну вот еще один критерий воцерковленности... вполне объективный кстати. Но это Петербург. В провинции ситуация может быть иной...

Флот - это структура и люди в этой структуре. А об этом мы до сих пор ничего не знаем. (c) Cyr Спасибо: 0 
Профиль
NMD



Сообщение: 12310
Настроение: Calm like a bomb
Зарегистрирован: 08.11.08
Репутация: 10
ссылка на сообщение  Отправлено: 21.03.12 21:25. Заголовок: Лишенец пишет: ну в..


Лишенец пишет:

 цитата:
ну вот еще один критерий воцерковленности... вполне объективный кстати. Но это Петербург.


Это никакой ни критерий. Тем более в Питере. Может это Маши Шрайберы какие?

-Do you know your enemy?
-You are your own worst enemy.
-Know your enemy!
Спасибо: 0 
Профиль
islander



Сообщение: 3876
Зарегистрирован: 09.09.09
Откуда: Город контрастов
Репутация: 5
ссылка на сообщение  Отправлено: 21.03.12 21:35. Заголовок: Лишенец пишет: еще ..


Лишенец пишет:

 цитата:
еще один критерий

Критерий это или нет... хотя хорошо коррелируется с количеством публики, уверенной, что солнце вращается вокруг земли.




При царе жили хорошо, но был гнёт! Спасибо: 0 
Профиль
NMD



Сообщение: 12311
Настроение: Calm like a bomb
Зарегистрирован: 08.11.08
Репутация: 10
ссылка на сообщение  Отправлено: 21.03.12 22:08. Заголовок: Ну какой, скажите мн..


Ну какой, скажите мне, смысл учить в школе то, что можно и должно с большим успехом быть привито дома? Кто в России пошлёт своё чадо учить русский язык как иностранный? Только конченный идиот. Или, "инородец".

-Do you know your enemy?
-You are your own worst enemy.
-Know your enemy!
Спасибо: 0 
Профиль
Ку ку клан



Не зарегистрирован
Зарегистрирован: 01.01.70
ссылка на сообщение  Отправлено: 21.03.12 22:11. Заголовок: NMD пишет: Кто в Ро..


NMD пишет:

 цитата:
Кто в России пошлёт своё чадо учить русский язык как иностранный?

Бредовая постановка вопроса. В России шлют всех поголовно учить русский язык как родной. Так же как родному языку надо учить и родной культуре и родной религии и родным традициям. На то она и школа что бы учить всем знаниям.

Спасибо: 0 
Ответов - 301 , стр: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 All [только новые]
Тему читают:
- участник сейчас на форуме
- участник вне форума
Все даты в формате GMT  3 час. Хитов сегодня: 5
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация вкл, правка нет